Novembre 25, 2008, 10:53 am
Classificat com a: Uncategorized
Classificat com a: Uncategorized
Des de la DO Catalunya volem felicitar tots els restaurants que ahir van ser guardonats en la II edició dels premis Cartavi i molt especialment als guanyadors: La Grava (El Morell), el Celler de l’Aspic (Falset) i La Clara (Barcelona). Des de la DO Catalunya, i en el marc de la campanya “Som d’on venim”, insistim molt en la importància que els restauradors catalans siguin prescriptors dels nostres vins. A Catalunya comptem amb 11 denominacions d’origen que ofereixen un ventall de vins molt heterogeni i d’alta qualitat. És important que sector i restauració li fem saber al consumidor, com fan en altres regions vitivinícoles.
Els assistents al Cartavi 2008, celebrat al Palau de Congressos de Barcelona, també van poder degustar una bona representació de vins catalans, com el Synera de Roqueta, o diferents vins de Jean Leon o Torres amb la DO Catalunya.
Reiterem la nostra enhorabona i el nostre agraïment per la seva tasca de difusió a tots els restauradors participants.
Feu un comentari
Cap comentari encara fins ara
Deixa un comentari
Deixa un comentari
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

