El Blog de la D.O. Catalunya


MARIDATGE AMB VINS DE LA DENOMINACIÓ D’ORIGEN CATALUNYA A LA FIRA VN-BCN
Mai 13, 2013, 12:09 pm
Filed under: Actes de divulgació, tastos de vi, Vins, vinum nature

Avui dilluns 13 de maig a les 18.30 hores en el marc de la Fira Vinum Nature de vins ecològics, naturals i biodinàmics a la Cúpula Las Arenas de Barcelona, té lloc un maridatge amb vins de la Denominació d’Origen Catalunya.

Els assistents gaudiran d’un maridatge creatiu i suggerent on tastaran tres vins de la DO Catalunya maridats per l’actor i director teatral Jordi Oriol amb alguns fragments d’obres teatrals que potencien algunes de les seves característiques i expressions.

Vinum Nature Barcelona, la fira dels vins ecològics, naturals i biodinàmics és un esdeveniment únic on els protagonistes són els vins ecològics, naturals i biodinàmics i els cellers de producció ecològica de Catalunya.

Aquesta proposta forma part de la campanya La DO Catalunya surt a escena. Amb el missatge que el vi és cultura, es proposa tota una sèrie d’activitats de maridatges, que permetran als assistents aprofundir en la cultura vitivinícola del país mentre gaudeixen d’altres manifestacions culturals i artístiques.


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s



A %d bloguers els agrada això: