El passat dimarts 7 de maig va tenir lloc una sessió de poda en verd amb l’assistència d’una vintena de viticultors de la Denominació d’Origen Catalunya.
Aquestes jornades de poda s’han dividit en dues fases, una primera per a tractar la poda d’hivern, on la planta es troba en repòs i la poda ha de servir per a que passi l’hivern sense malbaratar les forces i preparar-se per als nous brots en primavera, i una poda en primavera o en verd un cop la planta comença a brotar per a dirigir els seu creixement d’una manera més productiva.
Les sessions tenen com un dels objectius conèixer noves tècniques de poda que afavoreixin el creixement de la planta per a donar els seus millors fruits. Són impartides per personal de l’empresa Simonit&Sirch impulsades pel clúster INNOVI i organitzades conjuntament entre l’INCAVI i els Consells Reguladors de les DDOO de Catalunya.
Feu un comentari so far
Deixa un comentari